-->

Sentimental is Mine !

Followers

Perasaan atau Perasan ?


 I dont know what I feel now . But its mix of love and caring about 'her' . I dont want to tell about her to u all but she too nice for me . BTW , she is the girl who school in convent . I know her before this at Tuition Centre . Tapi kenapa first time tengok dye , teroz suka . why ? I now she is good girl with her tudung . Sometimes , dye tak pakai tudung gak . She too cute for me . 

     Aq tak pernah cintakan seseorang sampai tahap nie . Tah la . Tetiba je dye datang menyerang fikiran . Dye ratu di hati aq sekarang . I know its sentimental . But , in fact aq selalu terbayang wajah dye . Terok la macam nie . Exam nak dekat . 
                                  
     Dye aq seorang rakan yang sangat baik dalam membantu 'operasi' aq untuk mendapatkan dye . Dye terlalu baik hati tapi dye seorang perempuan yang suka kacau laki . Haahhahah . Kawan aq cakap la . But she too much nice to me . Thanks friends . Nama dye Nur Syafiqa Syaheera . Hahahah bye (in love now) . Bye guys , dude, dear , boys , girls n pakcik2 kat luar sana . Hahahha


Thanks for reading