-->

Sentimental is Mine !

Followers

Cinta Tak Mengira Usia ?



Salam ,
   Apa akan korang fikir bila seseorang couple dengan perempuan yang lebih muda daripada dia  ? Aku lah itu . Hahaha . Aku pernah tanya kawan-kawan aku , apa opinion diorang kalau aku couple dengan budak darjah 6 . Ramai kata “couple dengan budak darjah 6 susah , diorang tak pandai ber´text´ , tak matang , tak pandai nak date , dan cepat merajuk . Jawapan aku , aku rasa Husna berlainan . Dye pandai jaga hati aku , cute , bertudung , dan tak cepat merajuk . Tetapi aku nak isteri yang tak kuat membebel or berleter ! Gosh ! Boleh pekak kalau ada isteri yang selalu membebel dan berleter macam mama aku . Patut lah telinga aku capang . Gegege .Perhaps dye terbaik untuk aku .
   Oh lupa ! aku belum kenalkan siapa Husna . Husna baru berumur 12 tahun . Bersekolah kat SKSJ . Aku sayang kat dye sebab dye pandai jaga hati aku , dan cute . Bagi aku , dye professional bila bercakap . Walaupun kawan-kawan aku kata budak darjah 6 tak matang , dye matang bagi aku . Argh ! aku tak dapat bayangkan suara dye yang cute tu bila dye call aku .
   

  Aku baru dapat information about Husna from Naim Ozil . Rupa-rupanya dye anak ustazah ! Tapi apa salah nya dye anak ustazah kan ? Tak kiralah dye anak PM or anything but I´m still love her . 


Thanks for reading