-->

Sentimental is Mine !

Followers

ASKLB 3


Apakah ini lumrah percintaan , gelora percintaan , terpaksa aku mengharunginya , bersama ketabahan , setiap detik yang kurasakan  . Berat hati , berat kurasakan , berjauhan denganmu sayang , tapi 'perjanjian' hanya disini . Tak dapat ku lupakan kenangan silam , susah dan senang kita harungi berdua , bersumpah setia , hidup mati bersama , sehingga ke penghujungnya , tergamak engkau meninggalkan diriku , di saat aku memerlukan kasih sayangmu .  

 Princess , 
        Selama ini kaulah yang aku inginkan bersama aku lantaran telah berjanji ikatan tak akan putus , aku amat teringin hendak membuat kau tertawa  bersama aku , aku ingin merasai cinta yang sangat indah bersama kau , aku ingin membuat kau bahagia , cuma ... aku ingin kesetiaan daripada mu , mencintai aku dengan setulusnya . Tidakkah kesetiaanku cukup untuk membuat dirimu disayangi malahan kita telah banyak mengharungi liku-liku bersama di samping hatiku menumpu padamu seorang ? Tetapi cinta itu hilang dengan sekelip mata . Air mata terunaku bergelinangan mendengar baki perkataan yang terakhir kau ucapkan . Apakah kerana keluargamu menghalang itu cukup untuk mematahkan janji yang kau ucapkan dengan keriangan dulu ? Tak cukup dengan itu , kau membuka mulut akan cinta pertama kau untuk mencemburui aku . Betapa sakitnya pedihnya kau kata kau cinta dia , mengapa diriku akhirnya menjadi mangsa dalam percintaan . Apakah kesan kau terhadap aku yang selama ini aku terkejar-2 kan itu ? Kini aku sendiri meneruskan hidup ini bersama hati yang telah kau lukai . Mudahnya kau melupakan diriku . Disaat kau tinggalkan diriku pergi , tak pernah ada mewarnai hariku . Aku ingin bersama kau semula tetapi kau tidak ingin bersama aku lagi . Cuma aku , kegagalan , melupakan kisah silam , aku ingat lagi janji dulu , amat teguh tugu kasih kau ucapkan , tetap sehati . Aku mahukan kau , kembalilah dihatiku .Pulanglah sayang ... Aku menunggu mu ... Hidup aku sunyi sepi , tiada sesiapapun yang boleh dibahagikan diri aku lagi selain kau . Aku inginmu , datang dan menemui aku . Kaulah ratu hati aku . Aku tidak akan lupakan kenangan kita bersama . 


Thanks for reading